Конкурс за длъжност „Финансов контрольор“ - Oбщина Раковски
+ A | - a | Нулиране
{GOOGLETRANS}
Избори ЕП и НС 9-ти Юни 2024 г.
Интергрирана информационна система на ДА (ИИСДА)
Политика за поверителност на информацията
Заповеди
Обяви за работа
Съобщения от ТСУ
Търгове
Проекти по оперативни програми
Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради
ЦНСТ Раковски
Сигнали за корупция
Структурни фондове на ЕС
Декларация за политиката по качеството и околната среда
Анкети по НАО






ИНФОРМАЦИОННИ ПОРТАЛИ











28. 12.2017

Конкурс за длъжност „Финансов контрольор“



На основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и чл. 10а от Закона за държавния служител, Кметът на Община Раковски със своя Заповед № ДЗ – 250/22.12.2017г.

ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТ „Финансов контрольор“


В Община Раковски, с месторабота: гр. Раковски, пл. „България“ № 1, щатни бройки: 1, при следните условия:
1. Длъжността „Финансов контрольор“ е конкурсна.
Посочената длъжност се заема след провеждане на конкурс по реда на Наредбата за провеждане на конкурси за държавния служител.
Кратко описание на длъжността: Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол по смисъла на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор /ЗФУКПС/ за законосъобразност при вземането на решения и предприемането на действия, които имат пряко финансово изражение, а също така и при осъществяването на цялостната дейност на организацията в публичния сектор.Изпълнява разпоредбите на чл. 13, ал. 3, т. 5 от ЗФУКПС. Осъществява контролни функции по отношение на бюджетните разходи, при спазване принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност. Упражнява предварителен контрол чрез проверка преди вземането/извършването на всички решения/действия за поемане на задължение или извършване на разход, както и при осъществяването на цялостната дейност на Община Раковски.
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на конкурсната длъжност:
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността (съгласно КДА):
- минимална образователна степен необходима за заемане на длъжността – висше образование, минимална степен: магистър;
- минимален ранг за заемане на длъжността - IV младши;
- минимален професионален опит за заемане на длъжността – 2 години;
- предпочитана професионална област, в която е придобито образованието – икономика;
- Кандидатите да отговарят на условията на чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСЛ.
2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността: компютърни умения за работа с базови и специализирани софтуерни програми;
3. Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю.
4. Необходими документи, които следва да се представят от кандидатите за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс по образец /Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провуждане на конкурсите да държавни служители/;
- Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- Заверени от кандидатите копия на документи, удостоверяващи придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, компютърни умения;
- Заверени от кандидатите копия на официални документи, удостоверяващи професионалния опит;
- Заверено от кандидатите копие на документ за присъден ранг, когато лицето е работило като държавен служител /служебна книжка или заповед за присъден ранг/;
- Свидетелство за съдимост;
- Заверено от кандидатите копие на документ за самоличност;
- Автобиография.
- Мотивационно писмо;
- Препоръки от предишни работодатели.
5. Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност да се предостави на разположение на всеки кандидат от гл.спец.”ПР, ЧР и ТРЗ” към Общинска администрация гр. Раковски при подаване на документите.
Минимална месечна основна заплата за длъжността: 460 /четиристотин и шестдесет лв./
6. Документите на кандидатите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно до 16.30 ч. на 08.01.2018г. в административната сграда на Община Раковски – гр. Раковски, пл. „България“ № 1, Център за информация и услуги на гражданите – ет.1, стая № 8.
7. Документи, подадени след изтичане на срока, посочен в заповедта за обявяване на конкурса за длъжността „Финансов контрольор“ в Община Раковски, не се регистрират.
8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на официалната интернет страница на Община Раковски www.rakovski.bg.




ПАВЕЛ ГУДЖЕРОВ
ОРГАН ПО НАЗНАЧАВАНЕ И
КМЕТ НА ОБЩИНА РАКОВСКИ

Протокол с резултати от конкурса /.PDF формат/
Резултати по класирането/.PDF формат/

Адрес:

гр.Раковски п.к.4150

пл."България" №1

тел. 03151/2260

Булстат: 000471543

Работно време:

Общинска администрация:

от 08.00-12.00 ч и 13.00-17.00 ч

Кметства:

от 08.00-12.00 ч и 13.00-17.00 ч

Контакти:

Център за административно обслужване:

031512087

Работно време: от 08.00-12.00 ч и 13.00-17.00 ч

Денонощно дежурни:

031512233

Всички права запазени © 2009-2017 Община Раковскиrakovski.bg
Време за изпълнение:0.0449 сек.,0.0053 от тях за заявки.Сървър памет:739,808b