Новини - Oбщина Раковски
14. 08.2019

График за провеждане на заседания по чл.37 в ал. 1 от ЗСПЗЗ

12. 08.2019

Съобщение

08. 08.2019

Съобщение

Във връзка с писмо с ном. РД-35-71#15/01.08.2019 от Областен управител на област Пловдив се изготвя списък за бр. "задни дворове" и брой свине отглеждани в тях.

Молим собствениците да се запишат поименно в сградата на Общинска Администрация гр. Раковски ет. 1, стая 1.

Писмо /.PDF формат/

07. 08.2019

Съобщение



С Ъ О Б Щ Е Н И Е


Община Раковски на основание чл.140, ал.3 от ЗУТ съобщава на заинтересуваните, че Главния архитект при Община Раковски на 10.07.2019г. е издал схема за разполагане на ВПС -„Схема за разполагане на павилион с размери 4х4м“, в УПИ-VIII-574 на границата с УПИ-VII-573 в кв.66 по ПУП на кв.Секирово, гр. Раковски.
На основание чл. 214-а и 140, ал.3 от ЗУТ в 14 /четиринадесетдневен/ срок от настоящето съобщение, заинтересованите лица, могат да направят писмени възражения по издадената схема на гл.архитект до Общинска администрация Раковски.
06. 08.2019

О Б Я В А За длъжността Главен специалист „Публични регистри, човешки ресурси и Труд и работна заплата“ в Община Раковски



О Б Я В А
За длъжността Главен специалист „Публични регистри, човешки ресурси и Труд и работна заплата“ в Община Раковски


1. Информация относно обявата:
Място на работа – Общинска администрация – гр.Раковски, обл. Пловдивска, пл. „България” № 1;
Основна цел на длъжността: съставяне и поддържане на личните досиета на работниците и служителите, назначени към Общинска администрация гр.Раковски, както и ръководителите на бюджетните предприятия; участие в конкурсни комисии за избор ,подбор на служители; подготовка на трудови договори и допълнителни споразумения към тях, заповеди за прекратяване на трудови договори, подготвяне и връчване на предизвестия; уведомяване в териториалните поделения на НАП за сключените, изменени и прекратени трудови договори; водене на дневник на издадените трудови книжки; водене на всички видове отпуски, изготвяне на заповеди за отпуск и представяне на Кмета на Общината за разрешаване; Подготвяне на конкурсни процедури за държавни служители; Следене на промените в нормативната база – Кодекс на труда, Закон за държавния служител, Закон за администрацията, Наредба за работното време, почивките и отпуските, Наредба за структурата и организацията на работната заплата, Класификатор на длъжностите в администрацията и правилник за прилагането му, и други нормативни актове свързани с изпълнение на длъжността; Изготвяне на удостоверения и служебни бележки при поискване; Подготовка и поддържане на длъжностните характеристики на персонала; Спазване инструкцията за работа с лични данни и задълженията, произтичащи от нормативните актове при боравенето и съхраняването на личните данни на работниците и служителите; изготвя писмени и дава устни справки, по искане на ръководството на Общината относно персонала и всички, свързани с трудовите правоотношения, въпроси; поддържа актуална информация на необходимите данни за всички служителите; оформяне на документи при прекратяване на трудовия договор, изчисляване и вписване на трудовия стаж; подготвяне на всякакви други документи, свързани с трудовото правоотношение – служебни бележки, удостоверения, издаване на трудови книжки; поддържане на документалния архив; поддържане на актуална информация относно необходимите данни за всички служители; Изготвяне на Годишен отчет за състоянието на Администрацията и Самооценка на административното обслужване; работа с „Единна информационна система за управление на човешките ресурси в държавната администрация; и др.

2. Кандидатите да отговарят на следните изисквания:
• Образование – минимум средно образование;
• Професионален опит – 2 година трудов стаж;
• Кандидатите да познават нормативната уредба, касаеща длъжността – Кодекс на труда, Закон за държавния служител, Закон за администрацията, Наредба за работното време, почивките и отпуските, Наредба за структурата и организацията на работната заплата, Класификатор на длъжностите в администрацията и правилник за прилагането му и други
• Компютърни компетентности – работа със счетоводен софтуер, Excel Word, Internet;
• Умения за работа в екип и комуникативни умения;
• Да е лице, което не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер

3. Необходими документи за участие в конкурса:
o Заявление свободен текст за участие в конкурса
o Автобиография;
o Документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, в случай, че кандидатът притежава такива - копие, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на кандидата;
o Документ, удостоверяващ изпълнение на изискването за професионален опит – копие, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на кандидата;

На кандидатите за участие в конкурса да се предостави Длъжностна характеристика от гл. сп. „ПР, ЧР и ТРЗ“ .

Изборът на кандидат ще стане след разглеждане на подадените документи и провеждане на събеседване с одобрени по документи кандидати.

Информация относно датата и часа за провеждане на събеседването ще бъде получена лично след изтичане на срока за подаване на документи .


Документите да се подават лично от кандидатите или упълномощени техни представители в административната сграда на Община Раковски, гр. Раковски, пл. „България“ № 1, ет. 2, стая № 1, отдел „Човешки ресурси“ в срок до 16:30 часа на 20.08.2019 година.

Обявата за конкурса се публикува в Бюро по труда и на електронната страница на Община Раковски www.rakovski.bg.
Отиди на страница   <<        >>  
Всички права запазени © 2009-2017 Община Раковски rakovski.bg
Време за изпълнение:0.1077 сек.,0.0265 от тях за заявки.Сървър памет:3,078kb